Wednesday 14 November 2012

I MISS CAMPING ;')

    hai ;D saya kembali. lama sudah saya tak update status. rindu saya mau merepek. hehe. saya bari balik dari camping Pra Jamboree Antarabangsa Peringkat Bahagian Pantai Barat Selatan ;) dan, saya semakin gelap -,- HAHA! berjemur ba apa nda nyaaa. aish, tekanan lagi saya di sanaaa. sudalah jadi ketua, banyak perangai budak 02 mau di handle. sabar saja laaa. i miss camping. kami rapat dengan budak convent time 2 hari mau balik sudah. punya lah gantung. bikin sakit hati ni. budak convent yang paling saya rindu si HAZEL ELEV BARITUS <3 dia baik, comel, cute, cantik, dan semuanya ;) azmira balik-balik marah sayaaa. apa lagi ada si FAUZI tu -,- punya la sakit hati saya ternampak dia. kalau yea pun mau hai, nda payah la mau mention tu perkataan EX. lemah laaaa. tapi yang penting enjoy. weeeeeee :) siok okey main lumpur. mau main lagiiiiiiii ;/ siok habis ehhhh! nda sabar kem di sandakan nanti. sandakan, wait for us ;) 


02 SEMBULAN SM STELLA MARIS
09 SEMBULAN ST FRACIS CONVENT
US :3

No comments:

Post a Comment