Sunday 6 October 2013

Happy and sad always be a good friend to me ;'3

Hai, Good Night! Boringgg malam ni. Ajen study tadi, sekali text nda dibalas. Call lambat kena angkat. Rupanya, tertidur sudah. Aishh. Ni budak. Study main-main oh. Gigit kau sana. Hahahahaha. Nda pa laaa ;3 Lepas tengok konsert AF, Oncall direct. Sekali cerita punya cerita. Segar terus ba suara si ajen mau bercerita :') tadi suara macam perempuan. Ayam mati ba kan. Mau bercakap pun, mau nda mau ja. Hahahahaha! Lucu ba si sayang ni kalau mengantuk. Tiba-tiba, Keluar cerita pasal PLKN. Happy gila babi dia aku nda kena PLKN. Takut betul dia kalau aku terpilih masuk PLKN :( Aku pun takut juga ni actually. Eeeee :( Hmm. Salah satu benda yang buat dia takut ialah Dia takut aku ada orang lain. Esh. Jangan la ba fikir begitu. Negatif saja. Jangan ba :'( Takut juga aku ni kau berfikiran begitu sayangg :'( Percaya aku k? Tak mau eh fikir macam tu. Tak mau, tak mau. Iloveyou ba sayang :') Setia ni. Hehew. InsyaAllah setia ;* Hmm. One more thing buat aku happy! Alhamdulillah, Ajen nda jadi pindah beaufort! AKU SANGAT HAPPY ;D Weheeee. Tau juga dia jauh tu tempat :( bukan 5 minit tu pi beaufort dari KK. eee :( Bangas aku sini tunggu kau balik sabtu ahad ja. 4Tahun lagi tu dia kasi tinggal aku. Mataipan. Nda tahan oh berjauhan. Teknik Likas pun jadi la kan sayang? Asal dapat belajar, asal dapat ambil course kau tu ;) Will always support you, love! Sama-sama kita kejar cita-cita k? Muahh ;* Hmm. Kami masih oncall, tapi macam dia tidur sudah ni. Teda bunyi sudah ni. Hahaha. Teringin la nak tidur sebelah dia. Hahaha Geteknyaaa ;D nda pa, tunggu bila hubungan dah sah ;3 Aummm. sweet gile engkau! Hahahaha. Ba, tidur dulu! Ajen marah nanti aku tidur lambat :') Girlfriend yang baik ni. Wah ;O puji diri sendiri. Hahahahaha. Good Nightt! Bye! Assalammualaikum ;D

No comments:

Post a Comment