Thursday 3 October 2013

I'm Back!

Hai, lama nda buka blog kan? hmm. Teda masa baaa. Nda tau apa mau di ceritakan. Hehew. Aku bukan la 'BloggerUser' 24jam -,- Aummmmm. Jarang-jarang ja buka ni. Kalau ada cerita buka la. Then post cerita. Hmm. Today, aku rajin buka blog mau cerita ;) Before this, everyone know that i'm belong to Azmira. But, Its already be a memories of us. No more 'Fynazmira'. After Break sama azmira, aku buat perangai gila. terima semua rang yang berharap sama aku. Tapi malangnya, semua nda kena dihati aku. So, hbungan aku kasi putus awal. Sebab nda berapa ngam di hati. Maaf, bukan niat untuk mainkan kamu ;/ But, my heart its not in love with you. I try to love you but I can't. Then, couple sama Afdillah. Itu pun 2 minggu ja -,- Sebab aku nda suka & nda tahan sama perangai diaaaaa. S T R E S S! direct kena kasi break. HAHA! jahatnya aku ;( The ending, aku jumpa sama lelaki yang betul-betul ada dalam hati aku ;) lelaki tu budak maktab. Muda dari aku. Budak pengakap juga. Dan lelaki itu ialah Muhammad Fazrin Jasri ;D Hope our relationship will last foreverr :)

No comments:

Post a Comment