Thursday 5 June 2014

S I N G L E L I F E

Assalammualaikumm. I miss my blog. Kalau buka blog, mesti nak rasa terbaca post lama. Tapi takut air mata jatuh berlinangan. So, abaikann. Sejak 24 May hari tu, aku official break dengan Ajen ;') Hati ni berat sangat mau kasi lepas dia. Tapi? Kalau kelakuan dia buat aku sanggup kehilangan dia macam mana juga kan? :'/ Buat orangg sakit hati manjangg. Dahh 13hari aku single. First time aku single aku tak nangis dan tak meroyann. Hmm. Selalunye, nak je cari orang baru. Tapi dah malass. Bior je la hidup macam ni. Kalau ade yang nak, ade la muncul depan mata tu. Kalau takde, abaikan je. Hidup macam biasa. Hmm. Aku rindu dia sangat. Tapi ego ka aku untuk bagitau dia? Yeaaa, ego. Sebab dengan perangai dia yang biadap siapa yang tak sakit hati dan bersikap ego. Hmm. Tiada ex girlfriend/boyfriend tak rindu ex boyfriend/girlfriens dia. Serius, aku rindu diaa. Airmata ja dapat mengubat rindu akuu ;') Semoga kau berbahagia dengan yang lainn. Tanpa aku dan lupakan aku. Anggap aku tak pernah ade. Hmm. Takecare. Cinta ramadhan ;')

No comments:

Post a Comment